Klantenpanel

Wij horen graag uw mening. Daarom werken wij met een klantenpanel. Aan dit panel kunnen al onze klanten deelnemen, u dus ook! We leggen regelmatig actuele onderwerpen aan u voor. Soms doen we dit digitaal en soms persoonlijk.

Hoe werkt het klantenpanel?
Een aantal keer per jaar leggen wij u stellingen en actuele onderwerpen voor. Zo helpt u ons snel inzicht te geven in wat leeft en wat u vindt van beleid en ontwikkelingen. Deze informatie gebruiken wij bij het nemen van beslissingen en het maken van beleid. De afgelopen twee jaar hebben wij ook grote onderzoeken gehouden, waaronder het klanttevredenheidsonderzoek en het imago-onderzoek, daarom hebben wij in die jaren minder klantenpanelenquêtes uitgezet.
Hoe meld ik me aan?
U kunt zich aanmelden door het aanmeldformulier in te vullen. U ontvangt na uw aanmelding automatisch bericht als we weer een onderwerp aan het panel voorleggen.
Bij wie kan ik terecht met vragen over het klantenpanel?
Heeft u vragen of wilt u meer weten over het klantenpanel? Stuurt u dan een e-mail naar info@omniawonen.nl of neem telefonisch contact met ons op 0341 27 87 77.
Ik ben al lid van het klantenpanel, hoe...
wijzig ik mijn gegevens? Via deze link wijzigt u uw gegevens.
meld ik mij af? Via deze link meldt u zich af.

Onze resultaten
Hier vindt u de resultaten van de onderwerpen die we voorlegden aan het klantenpanel:
September 2016 - 'Mijn Omnia Wonen'
April 2015 - De 'Voel je thuis!' in een nieuw jasje , wat vind u ervan?

November 2014 - Meedenken over adverteren vrije sector woningen
Juni 2014 - Meedenken over ons ondernemingsplan
April 2014 - Onze dienstverlening
December 2013 - Nieuwe website