Huur betalen

Er zijn 9 resultaten gevonden met uw zoekopdracht

Beheren basisgegevens Wonen

Het is belangrijk dat de juiste gegevens van de huurders bij ons bekend zijn zoals persoonsgegevens (naam huurder en medehuurder, adres…

Betalingsachterstand

Wij vragen u de huur altijd voor de eerste van de maand te betalen. Betaalt u niet op tijd? Dan brengen wij incassokosten bij u in rekening. De…

Betalingsregeling

Heeft u problemen met het betalen van de huur? Geeft u dit dan altijd op tijd bij ons aan. De huuradministratie kijkt dan of een…

Bezwaar huurverhoging

Bent u het niet eens met de huurverhoging van uw sociale huurwoning? Dan kunt u bij ons schriftelijk bezwaar indienen. Maakt u hiervoor gebruik van…

Huur betalen

De huur (inclusief de bijkomende kosten) betaalt u voor de eerste van iedere maand. Dit kan middels het invullen van het machtigingsformulier…

Huurtoeslag

Als u een sociale huurwoning huurt, heeft u misschien recht op huurtoeslag. U krijgt dan van de overheid een bijdrage in de huurkosten. Of u in…

Huurverhoging

Ieder jaar mogen wij de huur verhogen. De overheid stelt hiervoor jaarlijks een maximaal percentage vast. Dit geldt voor alle sociale…

Prolongeren

De prolongatie is een financiële transactie dat plaats vindt tussen de 16e en de 20e dag van de maand. Na de prolongatie is het huurbedrag voor…

Tussentijdse huuraanpassing

U kunt als huurder een aanvraag indienen voor b.v. een CV installatie. Als Omnia Wonen deze vraag goedkeurt, krijgt u een brief met het…