Mijn Omnia Wonen

U heeft vast wel eens vragen over uw woning, uw huurcontract of het betalen van de huur. Of u wilt iets anders met ons regelen, bijvoorbeeld een reparatieverzoek. In veel gevallen hoeft u ons hier nu niet meer voor te bellen of te mailen. Op uw gratis persoonlijke pagina 'Mijn Omnia Wonen' regelt u alles eenvoudig, snel en veilig online en vindt u alle informatie over uw woning. U ontving van ons een activatiecode, met daarin informatie over hoe u zich aanmeldt. Heeft u de activatiecode niet (meer)? Neemt u dan contact met ons op.

Veel gevraagd over Mijn Omnia Wonen

Hoe lang bewaart Omnia Wonen mijn informatie online en kan ik informatie terugvinden?

Aan de huidige gegevens op 'Mijn Omnia Wonen' is geen limiet. Dit betekent dat u uw gegevens op dit moment altijd terug kunt zien.

Ik heb me aangemeld voor Mijn Omnia Wonen. Stuurt Omnia Wonen mij nu geen post meer?

In de toekomst willen wij ook correspondentie sturen via 'Mijn Omnia Wonen'. Op dit moment doen we dat nog niet. U krijgt dus nog papieren post van ons. 

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord voor Mijn Omnia Wonen?

Nadat u bent ingelogd, kunt u uw wachtwoord wijzigen. In het startscherm gaat u naar 'mijn instellingen' en vervolgens klikt u op de button 'wachtwoord wijzigen'.

Kan ik ook iemand anders machtigen om voor mij gebruik te maken van Mijn Omnia Wonen?

Wij maken alleen voor de hoofdhuurder een account aan. Wilt u dat iemand anders uw zaken regelt? Dan kunt u uw inloggegevens aan die persoon geven. U bent zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van uw inloggegevens.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres in Mijn Omnia Wonen?

Uw mailadres is ook uw gebruikersnaam. Om uw mailadres te wijzigen, wijzigt u dus uw gebruikersnaam. Log in op 'Mijn Omnia Wonen'. Bij instellingen klikt u de button 'gebruikersnaam wijzigen'. Volg daarna de stappen.

Ik heb me aangemeld, maar ontvang geen link om mijn aanmelding te bevestigen. Wat nu?

Ontvangt u binnen een uur geen e-mail met link? Kijk dan in uw spambox, misschien is de e-mail daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op. Wij kijken voor u na wat er niet goed is gegaan met uw aanmelding.

We gaan scheiden, maar ik blijf wel huurder bij Omnia Wonen. Krijgen mijn partner en ik nu beide een nieuw account?

Nee, 'Mijn Omnia Wonen' is er alleen voor degene die de woning huurt. U kunt uw account van 'Mijn Omnia Wonen' zelf aanpassen door uw mailadres en wachtwoord te wijzigen. Dat kan na inloggen via 'Mijn instellingen'. Hier wijzigt u uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik ontving geen brief met een activatiecode om in te loggen. Wat nu?

Neemt contact met ons op. Wij sturen u een nieuwe activatiecode toe.

Is de website van Omnia Wonen beveiligd en zijn mijn persoonlijke gegevens goed beschermd?

Wij vinden het heel belangrijk dat uw gegevens veilig zijn en alleen voor u toegankelijk. Daarom hebben we de veiligheid van 'Mijn Omnia Wonen' laten controleren door een gespecialiseerd bedrijf. 'Mijn Omnia Wonen' kwam goed door deze controle.

Het lukt me niet om me aan te melden voor Mijn Omnia Wonen. Wie kan mij helpen?

Lukt het u niet om zich aan te melden? Neemt u dan contact met ons op. Wij helpen u graag.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Mijn Omnia Wonen. Wat nu?

Op het aanmeldscherm kunt u 'ik ben mijn wachtwoord vergeten' aanklikken. Vervolgens kunt u de stappen volgen en zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

Is een betaling via Mijn Omnia Wonen goed beveiligd?

Wij hebben de veiligheid van 'Mijn Omnia Wonen' uitgebreid laten testen door een gespecialiseerd bedrijf. Ook de iDEALbetalingen werden uitgebreid getest. 'Mijn Omnia Wonen' kwam goed door deze controle.

Waar kan ik Mijn Omnia Wonen voor gebruiken?

U kunt 'Mijn Omnia Wonen' gebruiken om verschillende zaken te regelen. Denkt u aan:

  • Mijn gegevens – bekijk uw persoonlijke gegevens en huurcontract
  • Reparatieverzoek – plan zelf de datum en tijd
  • Mijn financiën – bekijk uw overzicht, doe betalingen of spreek een betalingsregeling af
  • Mijn woning – vind praktische informatie over uw woning, zoals het energielabel en de huurprijs
  • Mijn instellingen – wijzig eventueel uw wachtwoord en/of gebruikersnaam

Maar ook als u een aanvraag wilt doen om zelf te klussen, uw huur wilt opzeggen of een compliment wilt geven kunt u terecht op 'Mijn Omnia Wonen'.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens in Mijn Omnia Wonen?

Binnen 'Mijn Omnia Wonen' kunt u uw telefoonnummer en inloggegevens (mailadres) wijzigen. Hiervoor gaat u naar 'mijn gegevens' en vervolgens naar 'mijn gegevens wijzigen'. Wilt u andere gegevens wijzigen? Neem dan contact met ons op.

Mijn activatielink voor Mijn Omnia Wonen is verlopen. Wat nu?

Is uw activatielink verlopen? Neemt u dan contact met ons op.

Kan mijn partner ook gebruik maken van Mijn Omnia Wonen?

Met uw gebruikersnaam en wachtwoord kan uw partner ook gebruik maken van 'Mijn Omnia Wonen'.

Hoe weet ik dat er nieuwe informatie voor mij klaarstaat in Mijn Omnia Wonen?

Op dit moment krijgt u van ons nog geen bericht dat er nieuwe informatie klaarstaat. Van de zaken die u zelf regelt bij 'Mijn Omnia Wonen' krijgt u een bevestiging per mail. In de toekomst krijgt u ook uw correspondentie via 'Mijn Omnia Wonen'. Het sturen van een melding over nieuwe informatie, ontwikkelen we in de toekomst. Hierover krijgt u van ons bericht.

Ik heb geen internet. Hoe meld ik me aan voor Mijn Omnia Wonen?

Om u aan te melden heeft u internet nodig. Misschien kunt u gebruik maken van het internet bij vrienden, familie of buren. Ook de openbare bibliotheek heeft vaak computers met internet. Veel openbare bibliotheken en wijkcentra bieden basis cursussen internetgebruik aan.

15 meer vragen tonen