Reparatie verzoek doorgeven

Wij houden uw woning in goede conditie en voeren een groot deel van het onderhoud en de reparaties uit. U bent verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Wie welke werkzaamheden uitvoert, leest u in de folder Onderhoud, reparaties en schade aan de woning.

Geef uw reparatieverzoek online door via Mijn Omnia Wonen
U kunt 24 uur per dag online een reparatieverzoek aan ons doorgeven via Mijn Omnia Wonen. Voor spoedeisende klachten en calamiteiten belt u ons. Buiten de openingstijden verbinden wij u door met de meldkamer.

Heeft u problemen met de centrale verwarming of de mechanische ventilatie? 
Afhankelijk van waar u woont kunt u uw storing telefonisch melden. In het overzicht vindt u het juiste nummer.

Heeft u glasschade?
Bent u verzekerd via Omnia Wonen? Bel dan rechtstreeks met de glasverzekering, telefoonnummer 0800-02 26 100. Bent u dat niet? Neemt u dan contact op met uw eigen verzekeringsmaatschappij.

Veel gevraagd over Reparatie verzoek doorgeven

Hoe vul ik mijn CV bij? Hoe ontlucht ik mijn CV?

Het bijvullen en ontluchten van uw CV installatie is niet moeilijk. Kijkt u daarvoor naar dit filmpje. 

Hoe ontstop ik mijn afvoer?