Reparatie verzoek doorgeven

Wij houden uw woning in goede conditie en voeren een groot deel van het onderhoud en de reparaties uit. U bent verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Wie welke werkzaamheden uitvoert, leest u in de folder Onderhoud, reparaties en schade aan de woning.

Geef uw reparatieverzoek online door via Mijn Omnia Wonen
U kunt 24 uur per dag online een reparatieverzoek aan ons doorgeven via Mijn Omnia Wonen. Voor spoedeisende klachten en calamiteiten belt u ons telefoonnummer. Wij verbinden u buiten openingstijdtijd automatisch door met de storingsdienst.

Heeft u problemen met de centrale verwarming of de mechanische ventilatie? 
Afhankelijk van waar u woont kunt u uw storing telefonisch melden. In het overzicht vindt u het juiste nummer.

Heeft u glasschade?
Bent u verzekerd via Omnia Wonen? Bel dan rechtstreeks met de glasverzekering, telefoonnummer 0800-02 26 100. Bent u dat niet? Neemt u dan contact op met uw eigen verzekeringsmaatschappij.