Huurders van Omnia Wonen betalen in sommige gevallen servicekosten voor gemeenschappelijke voorzieningen, zoals bijvoorbeeld het gebruik van de lift, verlichting in de hal of het schoonmaken van het wooncomplex. In het huurcontract is vastgelegd welk bedrag huurders betalen voor de servicekosten, dat jaarlijks wordt afgerekend. Inmiddels zijn er landelijk zo’n 75% van de afrekeningen verstuurd.

Echter, op dit moment heeft Omnia Wonen te maken met een achterstand ten aanzien van het afrekenen van de servicekosten. Een aantal huurders heeft nog geen afrekening ontvangen. Bent u één van deze huurders en heeft u vragen, lees dan het Overzicht veelgestelde vragen.

Onze directeur-bestuurder Monique Govers zegt het volgende hierover:
“Ik wil als directeur-bestuurder benadrukken dat ik deze situatie uiterst vervelend vind en bied onze huurders mijn oprechte excuses aan voor de opgelopen vertraging. Mijn collega’s en ik onderkennen het belang van een juiste en tijdige afrekening absoluut! We begrijpen dat huurders zo snel mogelijk overzicht willen hebben over wat zij wel/niet moeten betalen. Dat is niet meer dan logisch en terecht. Wij ‘balen’ hier dan ook flink van en gaan alle zeilen bijzetten om hun zo snel mogelijk de afrekening te sturen.”

Terug naar overzicht