Natuurlijk heeft ook Omnia Wonen te maken met het coronavirus. Ons kantoor is daarom gesloten tot en met 28 april. U kunt ons tot die datum dus níet bezoeken. Heeft u een afspraak die niet urgent is? Dan vragen we u na 28 april aanstaande een afspraak te maken. Heeft u al een afspraak met ons staan de komende twee weken? Dan kan deze afspraak worden afgezegd. We nemen dan contact met u op. Urgente zaken worden niet verzet.

Huurbetalingen
Ook in deze tijd moet de huur ‘gewoon’ worden betaald. Natuurlijk begrijpen wij dat het door omstandigheden lastig kan zijn. Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing! Weet u dat u op het klantportaal zelf een regeling kunt treffen? Erg handig!
Zoals ook in de media is verteld, worden er op dit moment geen mensen uit huis geplaatst. Dus die zorgen zijn er niet. Maar nogmaals, heeft u problemen met het betalen van de huur? Neem contact op zodat we tijdig samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Reparaties
Op dit moment voert Omnia Wonen alleen spoedreparaties uit. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen. Vertoont iemand van de bewoners ziekteverschijnselen? Dan komen we niet langs. We gaan dat per situatie bekijken hoe we kunnen helpen.

Klantportaal
Weet u dat u, als bewoner van Omnia Wonen, allerlei dingen zelf kunt regelen? Als u inlogt bij het Klantportaal, kunt u de mogelijkheden bekijken. Ga hiervoor naar de website van Omnia Wonen en kies rechtsboven voor ‘Mijn Omnia Wonen’.

Contact
Tot en met 28 april is Omnia Wonen alleen per e-mail, webformulier, klantportaal of telefoon bereikbaar. U vindt onze contactgegevens op: https://www.omniawonen.nl/contact/

Wij nemen deze maatregelen voor zowel uw als onze gezondheid. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Sorry daarvoor!



Terug naar overzicht