Zie ook ons Coronaoverzicht op deze website. We doen sommige dingen net even anders in deze tijd. Dan hebben we het over:
Reparatieverzoeken
Huuropzeggingen / nieuwe woning

Ook Omnia Wonen heeft te maken met het coronavirus. Ons kantoor is daarom op dit moment gesloten. U kunt ons momenteel dus níet bezoeken.

Huurbetalingen
Ook in deze tijd moet de huur ‘gewoon’ worden betaald. Natuurlijk begrijpen wij dat het door omstandigheden lastig kan zijn. Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing! Weet u dat u op het klantportaal zelf een regeling kunt treffen? Erg handig!
Zoals ook in de media is verteld, worden er op dit moment geen mensen uit huis geplaatst. Dus die zorgen zijn er niet. Maar nogmaals, heeft u problemen met het betalen van de huur? Neem contact op zodat we tijdig samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Reparaties
Reparaties kunnen weer worden ingediend. En dat kan op alle bekende manieren. Lees het volledige stuk over reparaties voor meer informatie (zie de link bovenaan deze pagina).

Klantportaal
Weet u dat u, als bewoner van Omnia Wonen, allerlei dingen zelf kunt regelen? Als u inlogt bij het Klantportaal, kunt u de mogelijkheden bekijken. Ga hiervoor naar de website van Omnia Wonen en kies rechtsboven voor ‘Mijn Omnia Wonen’.

Contact
Op dit moment is Omnia Wonen alleen per e-mail, webformulier, klantportaal of telefoon bereikbaar. U vindt onze contactgegevens op: https://www.omniawonen.nl/contact-met-omnia-wonen/

Wij nemen deze maatregelen voor zowel uw als onze gezondheid. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Sorry daarvoor!

Terug naar overzicht