Zie ook ons Coronaoverzicht op deze website. We doen sommige dingen net even anders in deze tijd. Dan hebben we het over:
Reparatieverzoeken
Huuropzeggingen / nieuwe woning

Ook Omnia Wonen heeft te maken met het coronavirus. Ons kantoor is daarom gesloten tot en met 20 mei. U kunt ons tot die datum dus níet bezoeken. Heeft u een afspraak die niet urgent is? Dan vragen we u na 20 mei een afspraak te maken. Heeft u al een afspraak met ons staan de komende twee weken? Dan kan deze afspraak worden afgezegd. We nemen dan contact met u op. Urgente zaken worden niet verzet.

Huurbetalingen
Ook in deze tijd moet de huur ‘gewoon’ worden betaald. Natuurlijk begrijpen wij dat het door omstandigheden lastig kan zijn. Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen naar een oplossing! Weet u dat u op het klantportaal zelf een regeling kunt treffen? Erg handig!
Zoals ook in de media is verteld, worden er op dit moment geen mensen uit huis geplaatst. Dus die zorgen zijn er niet. Maar nogmaals, heeft u problemen met het betalen van de huur? Neem contact op zodat we tijdig samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Reparaties
Reparaties kunnen weer worden ingediend. En dat kan op alle bekende manieren. Lees het volledige stuk over reparaties voor meer informatie (zie de link bovenaan deze pagina).

Klantportaal
Weet u dat u, als bewoner van Omnia Wonen, allerlei dingen zelf kunt regelen? Als u inlogt bij het Klantportaal, kunt u de mogelijkheden bekijken. Ga hiervoor naar de website van Omnia Wonen en kies rechtsboven voor ‘Mijn Omnia Wonen’.

Contact
Tot en met 20 mei is Omnia Wonen alleen per e-mail, webformulier, klantportaal of telefoon bereikbaar. U vindt onze contactgegevens op: https://www.omniawonen.nl/contact/

Wij nemen deze maatregelen voor zowel uw als onze gezondheid. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Sorry daarvoor!



Terug naar overzicht