Maandagavond 14 juni versturen wij een vragenlijst naar een groot gedeelte van onze huurders. In dit bericht leest u daar alvast iets over.

Omnia Wonen doet mee aan de Aedes-benchmark. Hierin worden elk jaar de prestaties en kosten van woningcorporaties vergeleken. En een belangrijk onderdeel daarvan is huurderstevredenheid. Wij meten al jaren de klanttevredenheid bij reparatieverzoeken, het betrekken van een nieuwe woning en het verlaten van een woning. Sinds kort meten we de klanttevredenheid ook bij groot onderhoud en planmatig (kleiner) onderhoud. En één keer per jaar versturen we een vragenlijst over de kwaliteit van de woning en buurt. En over die vragenlijst gaat dit bericht.

Vragenlijst kwaliteit woning, buurt en dienstverlening
De vragenlijst gaat grotendeels over hoe u als huurder de kwaliteit van uw woning en buurt ervaart. Daarnaast gaat een aantal vragen over onze dienstverlening.

E-mail
U krijgt een e-mail vanuit klanttevredenheidsonderzoek@inceptivize.com. Inceptivize is het onderzoeksbureau waar wij mee samenwerken, vandaar dit e-mailadres. In de e-mail staat duidelijk vermeld dat het onderzoek vanuit Omnia Wonen is. Dus u kunt zonder zorgen de link aanklikken. Staat uw e-mailadres geregistreerd bij ons? En heeft u de afgelopen zestig dagen geen andere enquête van ons gekregen? Dan zult u de vragenlijst van ons ontvangen.

Anonimiteit
Het onderzoek is niet anoniem. Dit staat ook vermeld in de e-mail. Wel worden gegevens vertrouwelijk behandeld.

Afmelden
Wilt u voortaan geen enquêtes meer van ons ontvangen? Dat kunt u wijzigen door de knop onderaan in het e-mailbericht aan te klikken. De knop heet: ‘afmelden enquêtes’. U ontvangt in de toekomst dan geen enquêtes meer van ons.

We bedanken u alvast voor het invullen van de enquête!

Terug naar overzicht