Heeft u een mail ontvangen zonder activatiecode?

- een bericht voor onze huurders, die een mail hebben ontvangen zonder activatiecode -


U heeft op donderdagochtend 30 november een mail van ons ontvangen met in het onderwerp: Activeer 'Mijn Omnia Wonen'. Dit bericht ging over het activeren van uw persoonlijke pagina op onze website. In de mail verwijzen wij naar een zogenaamde activeringscode. Maar in het bericht dat u heeft ontvangen, staat die code niet vermeld. 

Er staat geen activeringscode in uw mail, omdat u uw account in de afgelopen twee jaar op enig moment al geactiveerd heeft. Helaas is de mail met oproep ook verstuurd aan huurders die al actief zijn op ‘Mijn Omnia Wonen’, waaronder u. U kunt de mail dan ook als niet verzonden beschouwen en met een gerust hart verwijderen uit uw mailbox.

Onze oprechte excuses voor deze verwarrende mail. Wij zijn blij dat u al gebruikt maakt van uw persoonlijke pagina en wij hopen dat u tevreden bent over het regelen van uw woonzaken via ‘Mijn Omnia Wonen’.

 

Nieuw wachtwoord aanvragen
Heeft u problemen met inloggen op uw persoonlijke pagina ‘Mijn Omnia Wonen’? Dan kunt u hier uw wachtwoord opnieuw opvragen: Vraag nieuw wachtwoord aan

 

Terug naar vorige pagina