Omnia Wonen biedt digitaal gemak

Woningcorporatie Omnia Wonen biedt huurders de mogelijkheid om woonzaken digitaal te regelen. 24/7 kunnen huurders terecht op de website van Omnia Wonen om bijvoorbeeld een reparatieverzoek in te dienen of een huurbetaling te verrichten. En daar wordt enthousiast gebruik van gemaakt merkte de corporatie, een groot deel van de huurders is inmiddels ingelogd op hun persoonlijke webpagina op de website van Omnia Wonen.

Het gemak dient de mensen en in dit geval ook de organisatie, want door deze digitaliseringsslag kan Omnia Wonen tijd en kosten besparen wat weer ten goede komt aan de huurders en woningzoekenden. ‘Het geld dat wij hiermee besparen draagt toch ook zijn steentje bij aan renovaties of bij het bouwen van nieuwbouwwoningen,’ aldus Jantine Clasie, manager Wonen bij de corporatie. ‘We krijgen veel positieve reacties, over de gebruiksvriendelijkheid van ‘Mijn Omnia Wonen’, maar ook over het gemak dat je zonder te bellen en wanneer het jou uitkomt je woonzaken met de corporatie kunt regelen.’

Om onze huurders te bedanken voor het activeren van hun persoonlijke account zijn er onder alle mensen die afgelopen maanden hun persoonlijk Mijn Omnia Wonen-account op de website van Omnia Wonen activeerden tien tablets verloot. De winnaars zijn inmiddels op de hoogte gebracht van hun prijs en een aantal van hen heeft de tablet al in ontvangst kunnen nemen.

 

Op de foto ziet u meneer de Vries Uit Amersfoort die de tablet krijgt uitgereikt door woonadviseur Melle van Wijngaarden

Terug naar vorige pagina