Wijzigingen reparatieverzoeken
We behandelen op dit moment reparatieverzoeken. Is het noodzakelijk dat we langskomen? Dan doen we dat. Voor minder urgente reparatieverzoeken kan het zijn dat we de afspraak uitstellen.

We volgen de richtlijnen van het RIVM. Maatregelen kunnen daarom versoepeld of verscherpt worden.

U kunt uw reparatieverzoek indienen zoals u gewend bent. Dit gaat het snelst via Mijn Omnia Wonen. Dan kunnen we drie dingen gebeuren:

  1. U krijgt een bevestigingsmail, waarin de afspraak wordt bevestigd.
  2. We bellen u op om meer informatie te vragen over het reparatieverzoek. Daarna zullen we besluiten of de afspraak door kan gaan.
  3. Uw reparatieverzoek wordt afgewezen. Dit gebeurt per e-mail, dus houd uw mailbox goed in de gaten.

En dan iets over het uitvoeren van reparaties en het doen van inventarisaties. Uiteraard houden we rekening met hygiëne en de bekende anderhalve meter afstand. Wilt u weten hoe we dat precies doen? Bekijk dan deze flyer (wilt u een groter exemplaar? Klik dan met de rechtermuisknop op de afbeelding en selecteer ‘Afbeelding openen in nieuw tabblad’):