Heeft u via Omnia Wonen een glasverzekering? Belt u dan rechtstreeks met verzekeringsmaatschappij “De Samenwerking” (0800-0226100) om de schade te melden. U kunt dag en nacht uw schade melden.

Heeft u geen glasverzekering bij Omnia Wonen? Informeer dan bij uw eigen verzekering. Mogelijk bent u daar verzekerd voor glasschade. In sommige situaties valt het glas onder de inboedelverzekering.

Is er sprake van vandalisme of inbraak? Dan raden we u aan om aangifte te doen bij de politie. Wij ontvangen graag een kopie van het proces verbaal.

Bent u niet verzekerd en is er geen sprake van vandalisme of inbraak? Dan komen de kosten voor het herstel voor uw eigen rekening. Ook als u opzettelijk het glas gebroken heeft, bijvoorbeeld bij buitensluiting, komen de kosten voor uw eigen rekening.

Voor één euro per maand bent u bij ons verzekerd voor alle glasschade in uw woning. Op uw klantportaal Mijn Omnia Wonen sluit u uw glasverzekering af. Als wij uw aanvraag voor de vijftiende van de maand ontvangen, dan gaat uw lidmaatschap in op de eerste dag van de volgende maand. U ontvangt altijd een bevestiging. De kosten voor de verzekering betaalt u maandelijks tegelijk met de huur.

Heeft u nog geen account voor het klantportaal? Vult u het contactformulier in. Dan activeren wij uw account.

Terug naar overzicht