Wij houden uw woning in goede conditie en voeren een groot deel van het onderhoud en de reparaties uit. U bent zelf verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Kijk in de folder ‘Onderhoud, reparaties en schade aan de woning’ wie welke reparaties uitvoert.
Geef uw reparatieverzoek online door via Mijn Omnia Wonen
U kunt 24 uur per dag online een reparatieverzoek aan ons doorgeven via Mijn Omnia Wonen. Voor spoedeisende klachten en calamiteiten belt u ons. Buiten de openingstijden verbinden wij u door met de meldkamer.
Heeft u problemen met de centrale verwarming of de mechanische ventilatie?
Afhankelijk van waar u woont kunt u uw storing vaak zelf telefonisch melden. Kijk bij de storingsnummers of dit ook voor uw adres geldt.
Heeft u glasschade?
Bent u verzekerd via Omnia Wonen? Bel dan de glasverzekering, telefoonnummer 0800 – 022 61 00.
Bent u niet verzekerd bij Omnia Wonen? Neemt u dan contact op met uw eigen verzekeringsmaatschappij.
