Heeft u een klacht tegen Omnia Wonen?
U hebt recht op een goede woning, vakkundige uitvoering van onderhoudsklachten en optimale service en informatie. Hoe goed onze medewerkers het ook willen doen, het kan altijd voorkomen dat u niet tevreden bent. Over de woning, de woonomgeving, het onderhoud, de wijze waarop Omnia Wonen heeft gehandeld of de manier waarop u door één van onze medewerkers behandeld bent. Laat met onderstaand formulier weten waarover u niet tevreden bent.

Wat gebeurt er als u uw klacht meldt?
Binnen drie weken ontvangt u onze reactie. Twee weken nadat u onze reactie heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om te vragen of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Dan zal een onafhankelijke klachtencordinator uw klacht nogmaals beoordelen en u daarop een reactie geven. Bent u het – na deze tweede afhandeling – nog niet eens met de afhandeling? Dan verwijzen wij u door naar de klachtenadviescommissie.

Overlast
Als uw buren of naaste bewoners voor overlast zorgen dan kunt u hulp inschakelen. Afhankelijk van het soort overlast kunt u terecht bij Omnia Wonen of bij buurtbemiddeling.

Technische klachten
Wij spreken liever over reparatieverzoeken, want daar gaat het in feite om. In uw klantportaal Mijn Omnia Wonen geeft u eenvoudig uw reparatieverzoek door. Voor spoedeisende reparatieverzoeken kunt u ons buiten kantooruren en in het weekend bellen.

Ik meld een klacht

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf.