Heeft u een klacht?
U hebt recht op een goede woning, vakkundige uitvoering van onderhoudsklachten en optimale service en informatie. Hoe goed onze medewerkers het ook willen doen, het kan altijd voorkomen dat u niet tevreden bent. Over de woning, de woonomgeving, het onderhoud, de wijze waarop Omnia Wonen heeft gehandeld of de manier waarop u door één van onze medewerkers behandeld bent. Laat met onderstaand formulier weten waarover u niet tevreden bent.

Wat gebeurt er als u uw klacht meldt?
Binnen drie weken ontvangt u onze reactie. Twee weken nadat u onze reactie heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om te vragen of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Dan zal een onafhankelijke klachtencordinator uw klacht nogmaals beoordelen en u daarop een reactie geven. Bent u het – na deze tweede afhandeling – nog niet eens met de afhandeling? Dan verwijzen wij u door naar de klachtenadviescommissie.

Overlast
Als uw buren of naaste bewoners voor overlast zorgen dan kunt u hulp inschakelen. Afhankelijk van het soort overlast kunt u terecht bij Omnia Wonen of bij buurtbemiddeling.

Technische klachten
Wij spreken liever over reparatieverzoeken, want daar gaat het in feite om. Gebruik dit formulier om uw reparatieverzoek door te geven. Voor spoedeisende reparatieverzoeken kunt u ons buiten kantooruren en in het weekend bellen.

Klacht melden

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: jpg, gif, png, pdf.