Uit veiligheidsoverwegingen nemen wij geen contante betalingen aan. U kunt de huur betalen middels automatische overschrijving of in uw klantportaal Mijn Omnia Wonen.
Uit veiligheidsoverwegingen nemen wij geen contante betalingen aan. U kunt de huur betalen middels automatische overschrijving of in uw klantportaal Mijn Omnia Wonen.
Uit veiligheidsoverwegingen nemen wij geen contante betalingen aan. U kunt de huur betalen middels automatische overschrijving of in uw klantportaal Mijn Omnia Wonen.
Er kunnen verschillende redenen zijn.
Dat kan verschillende redenen hebben:
Bij een nieuwe verhuring wordt de woning aangeboden voor de streefhuur. Deze streefhuur is een percentage van de maximale huur die we voor een woning mogen vragen.
Met de gemeentes is afgesproken dat er voldoende woningen moeten zijn voor de mensen met lagere inkomens. Daarom zijn in 2016 de streefhuren opnieuw bepaald.
In uw situatie heeft dat tot gevolg dat er nu bij een nieuwe verhuring een andere huurprijs wordt gevraagd. Deze huurprijs staat los van de huur die u voor uw woning betaalt.
Uw vraag is niet beantwoord? Of u vond niet de informatie die u zocht?
Vult u dan het contactformulier in. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.
Wij zijn volkshuisvesters
Het realiseren van een thuisbasis voor mensen die aangewezen zijn op de sociale huurwoningmarkt is de leidraad in ons denken en doen.
Omnia Wonen huisvest een kleine 20.000 mensen in circa 9.000 woningen in 11 gemeenten. Ons kerngebied ligt in de woningmarktregio’s Amersfoort en Noord-Veluwe.