Uit veiligheidsoverwegingen nemen wij geen contante betalingen aan. U kunt de huur betalen middels automatische overschrijving of via Mijn Omnia Wonen.
Uit veiligheidsoverwegingen nemen wij geen contante betalingen aan. U kunt de huur betalen middels automatische overschrijving of via Mijn Omnia Wonen.
Er zijn verschillende mogelijkheden, waarom u een andere huur betaalt dan uw buren:
Op een huurspecificatie vindt u de opbouw van uw maandelijkse huurkosten. Deze gebruikt u bijvoorbeeld voor het aanvragen van huurtoeslag.
Op uw klantportaal Mijn Omnia Wonen vindt u uw huurspecificatie.
Heeft u nog geen account voor het klantportaal? Vult u het aanvraagformulier in. Dan activeren wij uw account.
Uit veiligheidsoverwegingen nemen wij geen contante betalingen aan. U kunt de huur betalen middels automatische overschrijving of via Mijn Omnia Wonen.
Huurtoeslag is een bijdrage van de overheid in uw huurlasten. Voldoet u aan de voorwaarden? Dan komt u in aanmerking voor huurtoeslag. Huurtoeslag vraagt u aan bij de belastingdienst. De eerste maandelijkse betaling ontvangt u gemiddeld acht weken na ontvangst van uw aanvraag.
Wilt u huurstoeslag aanvragen of een proefberekening maken? Gaat u dan naar de website van de belastingdienst. U kunt ook gratis de belastingtelefoon bellen op nummer 0800 – 0543. Zorgt u ervoor dat u uw burgerservicenummer bij de hand heeft.
Uw vraag is niet beantwoord? Of u vond niet de informatie die u zocht?
Vult u dan het contactformulier in. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.
Wij zijn volkshuisvesters
Het realiseren van een thuisbasis voor mensen die aangewezen zijn op de sociale huurwoningmarkt is de leidraad in ons denken en doen.
Omnia Wonen huisvest een kleine 20.000 mensen in circa 9.000 woningen in 13 gemeenten. Ons kerngebied ligt in de woningmarktregio’s Amersfoort en Noord-Veluwe.