U bent zelf verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Daar hoort het schoonhouden van de afvoer bij.
U bent zelf verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Daar hoort het schoonhouden van de afvoer bij.
U zegt het Service Huurdersonderhoud op door het contactformulier in te vullen.
Stel, u heeft een lekkende kraan of een verstopt toilet, wat doet u? Lost u het zelf op of belt u een loodgieter? Als u lid bent van het Service Huurdersonderhoud, hoeft u zich hier niet druk om te maken. Het Service Huurdersonderhoud (SHO) is een service waarbij wij tegen betaling kleine reparaties voor u uitvoeren die normaal gesproken voor uw rekening komen. Het Service Huurdersonderhoud kost € 3,99 per maand.
Met het versturen van dit formulier meldt u zich aan voor het Service Huurdersonderhoud.
Heeft u geen reservesleutel? Dan kunt u een sleutelspecialist bellen. Wij kunnen ook iemand sturen; de kosten betaalt u altijd zelf.
U bent zelf verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Daar hoort het schoonhouden van de afvoer bij.
Een lekkage in de meterkast is voor Omnia Wonen als deze na de watermeter zit. Zit de lekkage voor de watermeter dan is het herstel voor het waterleidingbedrijf (Vitens). De buis van de watermeter voor de meter is iets dikker dan de buis na de watermeter.
Uw vraag is niet beantwoord? Of u vond niet de informatie die u zocht?
Vult u dan het contactformulier in. Wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.
Wij zijn volkshuisvesters
Het realiseren van een thuisbasis voor mensen die aangewezen zijn op de sociale huurwoningmarkt is de leidraad in ons denken en doen.
Omnia Wonen huisvest een kleine 20.000 mensen in circa 9.000 woningen in 11 gemeenten. Ons kerngebied ligt in de woningmarktregio’s Amersfoort en Noord-Veluwe.