28 december 2022
Zo aan het eind van het jaar is het weer tijd voor allerlei lijstjes met scores. Dit is er zeker één om te delen want complimenten van onze huurders koesteren we. Deze geven de motivatie om ons werk zo goed mogelijk te blijven doen voor onze klanten.

In 2022 scoorden onze vakmannen 461 keer een 10 voor een reparatieverzoek! Als alle (ruim) voldoendes daarbij worden opgeteld (dus ook het cijfer 9 en het cijfer 8) dan vormen die samen 80,2% van het totale rapportcijfer.

Ook de woonadviseurs van Omnia Wonen kregen een groot aantal tienen. Voor woning betrekken 23 keer. Samen met de ruim voldoendes is dat 70,4% van het totaal. Woning verlaten kreeg nog altijd 13 tienen. Samen met de ruim voldoendes is dat 52,5% van het totaal.

Soms lijkt het alsof er veel geklaagd wordt in onze sector omdat negatieve cijfers en ervaringen vaak volop aandacht krijgen, ook in de media. Daardoor kan het beeld ontstaan dat huurders niet tevreden zijn en dat het ‘kommer en kwel’ is in de sociale huur. Gelukkig spreken deze cijfers het tegendeel.

Veel dank aan onze collega’s van team Wonen die ‘dichtbij en herkenbaar’ elke dag de dienstverlening aan onze huurders concrete vorm en inhoud geven: super gedaan!!! Zo gaan wij graag het nieuwe jaar in.

Foto: pexels-matheus-bertelli-573241

Terug naar overzicht